snälla jag ber dig, sjunk inte till hennes nivå..

tjatja!
vet att jag inte bloggat på ett tag, triiist..
men ja, jjag har haft massa skit att tänka på så ja..
iallafall, är så sjukt jävla trött på alla människor som ska tänka med fötterna,
och som inte kan hålla hemligheter, guud.
aja, har inte så mycket att blogga om..
idag har jag varit med ellen, sen nu på kvällen var jag med eve & elin, kuuuul :d
nejmen puss <3
bilder från typ några dar sen, tror bilderna från idag kommer imorgon också.
<3

Kommentarer
Postat av: Ellen

Så jävla vacker.

puss på dig!<3

2011-10-01 @ 20:02:56
Postat av: iiiden med 3 i

Nu har du chansen att visa din outfit inför 800 unika besökare!

ha annars en fortsatt bra dag!

kram:)

2011-10-02 @ 16:48:18
URL: http://iiiden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0