kvällsinlägg ;'d

header är på väg tror jag :$
läs om ni orkar!
jaja, ska vara me bella imorn vi drar oss nog t kista i regnet, det skulle bli pissväder imorn igen usch vill ha sol :(
kan berätta lite om hur jag lyckades med en sjukt cpe grej idag inne i stan, jag & nicole va inne på h&m sen så är det en rulltrappa upp en våning typ, så jag och nicole gick o snakka sen kliver nicole upp i rulltrappan och rulltrappan som gick neråt var brevid så jag gick mot den sen precis innan den skriker nicole att jag är på fel sida, sen var det några turister typ bakom nicole som typ verkade lite borta när dom såg mig omg fyfan vilken humor okej fett jobbigt att skriva allt de där men hahah jag gjorde bort mig totaaalt :$

typ gult hår, fett snyggt eller inte ni för nöjja er me den där ugly bilden så länge tills imorn då blire blondare :)

-lollo'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0