kommentarer :D

kom igen kääämpa på med alla kommentarer jag vet att de inte är lika kul nu när nicole inte bloggar men vad ska man göra åt saken? :p
åh glömde nästan att berätta att runt 3-13 juli kommer det inte bli nån bloggning från mig alls, då är jag på gotland och nicole är fortfarande borta då, så då blir det helt tomt i bloggen :(
uschdå, verkligen ingen är hemma känns det som ida är på landet nicole i kreta poi i thailand osvosv.
vad gjorde ni på midsommar igår då?
själv gjorde man inte alls mkt frida och hennes kille mattias kom hem t mig och käka me familjen.
snackade med ida idag igen om en kille, men sen va hon tvungen att dra så det tog slut, nu snackar man med lovisa, hihi de är jättkul hon kan inte skriva å ä ö eftersom hon är i thailand så jag skratta för mig själv :')
nej jag har ingen humor.
gaash vilket låångt inlägg hehehe, trött chey här.


ser allmänt tjock ut, men det får väl duga?



Kommentarer
Postat av: Anna:)

sexig xD

2011-07-11 @ 23:18:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0