kaos.

känner bara för att skriva av mig.

jag undrar verkligen hur den här sommaren kommer bli, just nu är känns det bara som nicole, ida, poi & nono är dom ända som bryr sig, ni andra ta inte illa upp, men jag känner så.
familjen är helt cpe och gör absolut ingenting, jag börjar undra fan om nån är stolt över mig, allt är bara helt fucked up, inget blir rätt jag är trött på allt, falska människor som bara bryr sig när nått hänt, som aldrig snackar med en innan, det är bara så fel, sen tror dom allvarligt att man öppnar käften för dom?
men visst är man van att bli lämnad sårad osv det sätter sig på hjärtat.
Det blir jävligt svårt att lita på andra, men att komma 746459893463 st på samma gång och undra vad som hänt, man blir lakk, seriöst ni har inte snackat med mig innan men nu hjälper det, men det fungerar inte så.
man har en familj för att vara lycklig med, men varför är jag inte lycklig och inte stolt?
det kanske är mig det är fel på.
jag kan inte kalla mig själv stark när jag sitter och skriver dethär.


Kommentarer
Postat av: ida

Lollo, du är finast på jorden. Den som älskar dig, är stolt över dig. Svär, jag är fett stolt över dig. Du ska inte vara svag, du är för bra för det. Och sen finns det idioter i världen, några känner du nog också men ta inte skit från dom.. dom är bara fiiittor hela bunten. Du är lycklig med din familij. jag vet det, bara att ibland känns det fett cpe..men tro mig dom är lika stolta över dig som mig. du är bäst.

2011-06-21 @ 00:12:56
URL: http://cheyis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0