Ida Gripenbrand, tvilling rakt igenom. ♥

ni kan inte gissa vem jag snackat me idag hela dagen, jo såklart tvilling, som vanligt snacka vi om allt mellan himmel&jord.
Om hur mkt ida ska slå sönder en person, och om hur mkt jag ska döda en kille ;)
vi taggar oxå t grönan nån dag i semptember, då är båda hemma, just nu är ju ida borta på hennes landställe och jag drar ju om 1 vecka oxå :)
aja ida är iaf finast och jag älskar henne
mest av alla så äre, face it bitches!
det här blogginlägget är bara till ida eftersom det var hon som tyckte jag skulle göra ett inlägg ;)
efterosm ida är så sjukt snygg och allt så måste en bild på henne läggas ut!!


äckligt fin verkligen.


baby jag är din i alla lägen!
du&jag



-lollo'

Kommentarer
Postat av: Sofia - Foto, mode & personligt

Hejsan!

Nu har vinnaren av veckans blogg utsetts, kika in för att se om det var du och om inte var gärna med igen :)

Kram!

2011-06-27 @ 10:48:20
URL: http://smnmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0