Hemmaa nu duuudes.

Kom nyss hem från fotbollsträning, lalala.
Och nu äre bestämt, jag ska åka med lollo till grönan på onsdag, såååå grymt ! :D
& gud & gud, asså vi kommer ha de såååå bäst.
vad ska jag mer säga ?
Jo, min dag började väl med att jag vaknade kvart i ett ungefär.. :$
sen så väntade jag på att evelina skulle messa, & ja.. ehe de tog ett tag ;o
Sen så kollade vi typ på tv, ja så tråkig är jag när de regnar :s ..
Aja, sen åkte jag iväg på fotbollsträning, & jag är skitnöjd över mig själv, sprang & kämpade mitt bästa heeeela träningen, är helt slut !:o

Ni får dagens outfitar också,
lägg märke till outfitaaaaaaaaaaaaar eftersom jag blev tvungen att byta om efter spöregnet -.-<3
pussen!

INNAN SPÖREGNET ;


& EFTER ..




Kommentarer
Postat av: 'lollo&nicole' svar by lollo

jag är bäst ger oss en kommentar eftersom du är så söt nicole puuuss <3

2011-06-20 @ 20:35:13
URL: http://sthlmsbrudarnaa.blogg.se/
Postat av: Mimmiiiss

Ta en del av mina 500-700 i veckans blogg, Lycka till! PUSS

2011-06-20 @ 23:20:16
URL: http://mimmiiiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0