Hejdå sverige! ..

just nu sitter jag i taxin påväg till arlanda,
det här är alltså ett tidsinställt inlägg.
jag är då påväg till Kreta, som är en ö utanför Grekland, men tillhör alltså grekland.
Där ska jag vara i TVÅ veckor,
men uppdateringar kommer ändå för jag antar att hotellet har internetcafé ! ;)
Men ja, jag vet faktiskt inte.
Jag åker alltså dit på semester med min mamma, och hennes man.
Eftersom vi ska vara där i två veckor så ska vi nog ha några chilldagar också, eftersom då hinner man ju vänja sig mer & så.
Men jaja, jag ska ha de grymt jag lovar!
& jag hoppas verkligen ni också får sol, iallafall på midsommar, eftersom de inte varit sol på .. jag vet inte hur länge!
Ha det bra, så lovar jag att göra inlägg när jag är borta!
Pussen!
vill bara hälsa lite kort till Lollo att jag kommer sakna dig mest älskling.<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0