home sweet home.<3

Jag kom hem igår natt, eller natten till igår (?)
Iallafall, jag är då hemma i triiista sverige nu, baaaajs.
Saknar min lollo gryyyymt mycket, om du ser de här, messa när du är hemma babe? :d<3
Aja, igår var jag med bella, som vaknade ett, och sen så var vi väl från tre till tio :)<3
och idag så VÄCKTE jag henne 15, vem fan kan sova så länge? -.-
Aja, sen har jag varit med henne idag med då, har tagit lite pics & sådär,
lägger upp imorgon tror jag (;
Imorgon ska jag vara med Dina som jag inte varit med på sjuuuukt länge :o<3
aja, ska bli nice ! :d
min -& dinas humor asso, hahahha.
Aja, bilder från kreta kommer i ett senare inlägg, bilderna från idag med ;)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0